Wednesday, 30 December 2015

"Myślałem, że na starość będzie miał kto mi podać kieliszek wódki, a Ty poetą chcesz zostać?"

8 powodów dla których być może jesteś w ciąży,albo zaraz bedziesz

1. ZUS czy OFE? 
Potoczne hasło "ZUS czy OFE?" wskazywałoby,że dokonujemy ważnego wyboru pomiędzy jedną a drugą opcją. Na tym rzekomo polegać ma swoboda decyzji,bo ZUS już za kilkanaście lat będzie najpewniej w odwrocie, i rzecz jasna zniknie nie sam, a z naszymi pieniędzmi. Jednak dużo lepszą opcją niż składki emerytalne i oszczędzanie jest dziecko,żeby miał się kto nami opiekować na starość. Zdecydowanie mój faworyt pośród argumentów usłyszałam w filmie "Mniejsze zło", tam Mieczysław Nowak (Janusz Gajos) mówi do syna: -"Myślałem, że na starość będzie miał kto mi podać kieliszek wódki, a Ty poetą chcesz zostać?". 

2. Lekcja stylu 
W sytuacji, gdy u swojego ukochanego znalazłaś opakowanie prezerwatyw, to prawdopodobnie dostałaś sprzęt  (igłę) i zrobiłaś robotę... bo jak to babcie nam radziły mężczyznie trzeba pomóc podjąć decyzję o założeniu rodziny. 



3. BOOM BALLOON!
Jeśli nie należysz do grona osób które, uważają, że ich geny są tak wyjątkowe, iż ludzkość ich potrzebuje... Nie pcha Cię do tego zwierzęcy instynkt... Nie masz ślinotoku i nie rozczulasz się przechodząc obok działu dla niemowląt... Gratuluję, Twoja antykoncepcja zawiodła.

4. Ja jestem Pan Tik-Tak, Ten zegar to mój znak.



Ja w Tokio i Paryżu nie byłam... bez komentarza.

5. Presja rodziny 
Która to już wigilia,imieny u ciotki Tereski,niedzielny obiadek u babki w gronie najbliższych i piszczące za uchem niczym zdarta płyta pytania: "Kochaniutka tyle lat już jesteście razem,kiedy zdecydujecie się na dziecko? Rodzina bez dziecka to nie rodzina. Gdzie dwoje się wyżywi tam i trzecie. My Wam pomożemy, prawda Zenek?". Niestety nikt,oprócz Twoich znajomych nie podziela Waszego zdania.  Jednak przy kolejnej konfrontacji z rodziną powoli zaczynają docierać do Ciebie słowa ciotki: „Nie jesteś już najmłodsza I najwyższy czas na podjęcie decyzji, żebyś później nie miała problemów.” Zaczynasz więc intensywnie zastanawiać się nad macierzyństwem i po kilku tygodniach starań na teście ciążowym pojawiają się dwie kreski...

6. Lifelines 
Dziecko kołem ratunkowym dla związku? Wstydź się przyznawać,że TAK. Niczym telefon do przyjaciela w Milionerach, niedaleko odbiegając od tematu w ukraińskiej edycji nie ma koła ratunkowego "pytanie do pub liczności",ponieważ widzowie notorycznie wprowadzali graczy w błąd... Tak jak Ty wprowadzasz w błąd siebie i partnera. Bo niestety zbyt często dzieci pojawiają się w życiu swoich rodziców w jakimś celu: by wnieść radość, uspokoić atmosferę w domu, zmienić partnera na lepsze, zbliżyć do siebie rodziców lub zatrzymać partnera przy sobie.

7. Obudź w sobie dziecko 
Zostaniesz the coolest mum ever,zainstaluj w domu huśtawkę, o której zawsze marzyłaś. Ogólnie posiadanie dzieci usprawiedliwia różne dziwne aktywności fizyczne. 

8. Nie mów nic, kocham Cię 
W tym punkcie nie mnie, ale sobie odpowiedz dlaczego chcesz być MAMĄ



Chyba nie muszę dodawać, że macie to „brać” z przymrużeniem oka?
TOP